گزارش تمرين امروز آبي‌پوشان

تیم فوتبال استقلال که عصر سه شنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی 2 بر یک مغلوب تیم الجزیره امارات شد، بعدازظهر امروز چهارشنبه تمریناتش را از سر گرفت که باخت به حریف اماراتی سوژه اول صحبت های رد و بدل شده بین آبی پوشان بود.
 
 پرویز مظلومی که با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست با جدیت و تمرکز بیشتری در تمرینات حضور داشته باشند و به حواشی توجهی نکنند. در این تمرین کیانوش رحمتی و فریدون زندی غایب بودند و مجتبی جباری نیز در دقایق پایانی به ورزشگاه دستگردی آمد.
 
 نکته قابل توجه تمرین آبی پوشان انتقاد برخی مسئولان و کادر فنی این تیم از حنیف عمران زاده بود که بعد از شکست برابر الجزیره مصاحبه انتقادی انجام داده بود و از بی پولی باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان انتقاد کرده بود. هنکه و حجازی دقایقی با عمران زاده گفتگو کردند.
 
 تمرین استقلال در حضور 13 تماشاگر برگزار شد و تعدادی از عکاسان رسانه های ورزشی نیز حضور داشتند که تنها پنج دقیقه به آنها اجازه عکاسی از کنار زمین داده شد و در سایر دقایق آنها از روی سکوها انجام وظیفه کردند. بازیکنان فیکس سبک تمرین کردند و سایر بازیکنان زیر نظر هنکه تمرینات سنگین تری را به نمایش گذاشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, | 17:35 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |